Ik heb een geboortekaartje binnen gekregen, kunnen jullie een bijpassend stofje maken? 
Dat kan. Tenminste, als het een &MIK. geboortekaartje is. Ik maak geen stoffen naar het ontwerp van iemand anders. 
Twijfel je of het geboortekaartje dat jij hebt gekregen door &MIK. ontworpen is? Dan kun je ons altijd een mailtje sturen. (info@enmik.nl)

Wat is jullie levertijd?
Alle producten die op voorraad zijn hebben een levertijd van 2-4 werkdagen. Wanneer een artikel niet meer op voorraad is wordt dit getoont bij de productomschrijving. Indien een product niet meer op voorraad is staat bij het product vermeld of deze nog wel te bestellen is en zo ja, hoe lang er dan levertijd op zit. Omdat wij producten van verschillende merken verkopen, die op hun beurt weer verschillende levertijden hanteren, kan ik daar hier gaan eenzijdig antwoord op geven. Mocht je vragen hebben over een levertijd dan mag je me natuurlijk altijd mailen. 
Voor Custom Made producten geldt een levertijd van zes weken vanaf het moment dat de digitale proef is goedgekeurd. Met uitzondering van geboortekaartjes, deze levertijd bedraagt 1-2 dagen na het doorgeven van de geboorte. 

Waarom duurt het zes weken tot ik mijn Custom Made bestelling in huis heb? 
Custom Made, het woordt zegt het al: speciaal voor jou gemaakt. Bij Custom Made producten wordt niet alleen het product maar ook het ontwerp ook speciaal voor jou gemaakt. 
Bestel je bijvoorbeeld een Custom Made broekje, dan wordt er eerst met jou overlegd wat jouw ideeën zijn. Aan de hand van jou ideeën wordt er een digitaal voorbeeld gemaakt. Wanneer jij de goedkeuring geeft, laten we het speciaal voor jouw ontworpen design op stof printen. Het duurt ongeveer drie weken voordat wij onze Custom Made stof vervolgens in huis hebben. Hierna moeten wij jouw broekje nog gaan maken. 

Zijn alle artikelen op voorraad?
Nee, niet alle producten zijn op voorraad. De actuele voorraad wordt per product getoond bij de productomschrijving. 

Waarom is het artikel opeens uitverkocht als ik wil gaan betalen?

Het artikel wordt pas voor jou gereserveerd zodra je bestelling voltooid is. Dit doen wij omdat veel mensen wel producten in hun winkelmandje stoppen maar nooit afrekenen. Als we het product voor je reserveren zodra jij het in je winkelmandje stopt, dan zouden er veel artikelen op uitverkocht staan, terwijl deze gewoon nog op voorraad zijn.
Nu kan het natuurlijk voorkomen dat je tegelijk met iemand anders het product in je winkelwagentje legt, maar dat de ander eerder heeft afgerekend als jij. Hierdoor kan het gebeuren dat het artikel uitverkocht is op het moment dat je wilt gaan betalen. 
Is het artikel uitverkocht maar wil je het toch bestellen? Neem dan gerust contact met me op, dan kijk ik naar de mogelijkheden om het product zo snel mogelijk bij jou te krijgen. 

Kan ik een uitverkocht/verwacht  artikel reserveren?
Helaas is het niet mogelijk om uitverkochte artikelen te reserveren. Uitverkochte artikelen zijn vaak de erg gewilde artikelen. Het is helaas meerdere malen voorgevallen dat ik iemand nee verkocht omdat een artikel gereserveerd stond, maar dat het artikel nooit werd afgerekend door degene die het besteld had. Hierdoor heb ik besloten om geen reserveringen meer aan te nemen. Je mag me wel altijd even een mailtje sturen met de vraag of ik je kan laten weten wanneer een product weer op voorraad komt.
Wanneer ik weet wanneer bepaalde artikelen weer binnenkomen zet ik deze al pre-order in de winkel. Ondanks dat dit artikel dan niet meer op voorraad is, kan je het al wel bestellen en betalen. Ik stuur het artikel dan gelijk na binnenkomst naar jou toe. 

Ik heb een bestelling geplaatst maar wil graag nog een artikel(en) toevoegen, kan dat?
Heb je je bestelling al geplaatst maar wil je er toch nog een artikel bij? Stuur me dan even een mailtje. Ik kijk dan of deze bestellingen samen in een doos passen. Is dit het geval dan stuur ik je een code waarmee je het tweede artikel zonder verzendkosten kunt bestellen. 

Ik wil een bestelling afhalen, kan dat?
Nee, helaas. Wij hebben (nog) geen afhaaladres. 

Ik heb een klacht, wat nu?
Wij doen enorm ons best om alle artikelen zo snel mogelij en geheel naar wens te leveren. Natuurlijk kan er altijd iets mis gaan, en kunt u bij ons terrecht met een klacht. We willen je vragen om je klacht eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@enmik.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is hetmogelijk om je geschil aan temelden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie. 

Ik wil graag een artikel retour zenden, hoe werkt dat?
Retouren mogen verzonden worden naar:

&MIK.

Kasteel Lichtenbergstraat 16
5037HC Tilburg

Het liefst zien wij een kopie van de factuur in het retourpakket, zodat wij deze op de juiste wijze kunnen verwerken. 
Lukt het niet om een factuur toe te voegen? Schrijf dan op een briefje je naam, adres en het ordernummer (deze staat ook in de bevestigingsmail die je na het bestellen van mij hebt ontvangen), zodat ik weet van wie de retour af komt, of gebruik ons herroepingsformulier. 
Wil je je artikel ruilen? Stuur dan eerst even een mailtje naar info@enmik.nl
Zodra ik het artikel retour heb ontvangen zal ik contact met je opnemen om te overleggen over de afwikkeling. Als je al een mail hebt gestuurd voordat ik het artikel ontvang dan kan er natuurlijk al eerder worden gekeken wat jouw wensen zijn. 
Wil je je geld retour? Zorg dan dat je het artikel binnen 14 dagen retour zend. 
Wil je ruilen of een tegoedbon? Dit mag binnen 21 dagen.  
 

© 2016 - 2018 Enmik | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Deze website maakt gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Affiliate marketing (marketing cookies): Deze cookies gebruiken wij om partnersites (affiliates, zoals Daisycon, TradeTracker en Cleafs) te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.